Public Relations commissie

Jaarlijks wordt er heel wat georganiseerd binnen de vereniging door commissies, jaarclubs enzovoorts. Maar wat doet de PR-cie, ofwel de Public Relations commissie nou precies? Wij als leden van de Public Relations commissie zoeken naar goede deals voor de leden van k.s.v. Gremio Unio met leuke bedrijven, organiseren liefdadigheidsacties om de naamsbekendheid te vergroten en zorgen dat er verenigingsartikelen aanwezig zijn.

De PR is opgedeeld in twee werkgroepen: intern en extern, dit om de taken duidelijker te maken en feedback binnen de commissie te creëren. De interne werkgroep houdt zich bezig met de inkoop én verkoop van artikelen en het waarborgen van de voorraad. De kunst is deze artikelen voor een zo laag mogelijke prijs aan te schaffen, natuurlijk tegen een zo hoog mogelijke kwaliteit. Er is ruimte zat voor wat creativiteit binnen de PR, de artikelen moeten worden ontworpen en goede promotie moet worden gemaakt. 

De externe werkgroep houdt zich voornamelijk bezig met het regelen van sponsordeals. Wat kan k.s.v. Gremio Unio voor hen betekenen in ruil voor een goede sponsordeal? 

Dit is een voorbeeld hoe de interne en externe werkgroep samenwerken om het beste resultaat te krijgen.
Zoals je leest is de PR-cie een gevarieerde commissie. Wanneer je hiervan deel uitmaakt maak je alvast kennis met het bedrijfsleven, iets wat zeker goed op je cv staat. Dus waar wacht je nog op?! 

Wil je meer weten, schroom dan niet om een mailtje te sturen naar pr@gremio-unio.nl